Niech każdy wpisze tu JEDEN film, który według Niego zasługuje na miano największego dzieło w historii kina. Przy setnym wpisie pozbieram wszystkie tytuły do kupy i zobaczymy co ztego wyjdzie.
Na początek zacznijmy od mojego ulubionego filmu na którego forum jesteśmy;).
1.Skazani na Shawshank
PS. Proszę nie prowadził tu kłótni, ani nie dawać niepotrzebych komentarzy, gdyż utrudni to późniejsze podsumowanie. Wpisujemy tylko tytuł filmu i ewentualnie jakiś komentarz w związku ze swoim głosem.
PPS. Jeśli Twój faworym jest już wpisany, to daj jakiś inny film (np. drugi w kolejce;))
Według mnie, na tej liście powinny się znaleźć wszystkie trzy części filmu "Powrót do przyszłości".
1. Ojciec chrzestny
2. Skazani na Shawshank
3. Człowiek z blizną
Trzy filmy które w pełni zasługują na miano najlepszych. :]
Skazani na Shawshank,
Leon zawodowiec,
Nigdylandia,
Bardzo długie zaręczyny,
Pan życia i śmierci,
V jak vendetta,
Kapuśniaczek,
Pożegnanie z Afryką,
Chłopiec w pasiastej piżamie,
Sekretne okno,
Nieustraszeni bracia Grimm,
Pachnidło:Historia mordercy,
Pociąg życia,
Kolor purpury,
Przyjaciel gangstera,
Miasto aniołów,
Podziemny krąg,
Przerwana lekcja muzyki,
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona,
Piracie z Karaibów (wszystkie części mi się podobały)
1.BLOW
2.Skazani na Shawshank
3.LISTA SZINGLERA
4.BEKARTY WOJNY
5PIANISTA
6TITANIC
7.ARMAGEDON
8.PAN ZYCIA I SMIERCI
9,POJUTRZE
10,LEON ZAWODOWIEC
N ochyba raczej wiadomo że
Ojciec chrzestny (wszystkie części)
Skazani na shawshank
Zielona mila
Predator 1 i 2
narazie tyle
http://www.filmweb.pl/film/Skazani+na+Shawshank-1994-1048/discussion/Ost,1841712
Wstyd
Czy autor tematu wie co tu się dzieje? Przydałoby się wreszcie zebrać wszystkie głosy i dokonać selekcji poprzez głosowanie.
mam nadzieję, że się nie powtarzam:
1. Buntownik z wyboru
2. Kwiat Pustyni
3. Slumdog. Milioner z ulicy
4. Teenage Dirtbag (mało znany film, ale moim zdaniem zasługuje na nie mniejszą sławę niż "Skazani na Shawshank")
1. zielona mila
2. skazani na shawshank
3.nietykalni
4.incepcja
5. let me in
6.niezniszczalni
7.Leon zawodowiec
8.avengers
1. Czarny Łabędz
2. Incepcja
3. Zielona mila
4. V jak Vendetta
5. Wolność słowa
6.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Prestiż
Czas Apokalipsy
Milczenie Owiec
Ojciec Chrzestny I
Donnie Darko
Żywot Briana
Adwokat diabła
Władca Pierścieni: Powrót Króla
Wzgórze Rozdartych Serc
Pluton
Władca Pierścieni Drużyna Pierścienia
Władca Pierścieni Dwie wieże
Władca Pierścieni Powrót Króla
czy dluzej mysle tym wiecej filmów przychodzi mi do glowy...tak wiec jeszcze Top Gun, Wichry Namietnosci, Pearl Harbor...
+ jeszcze American Beauty , Siedem
Nie wymieniłem "skazanych" ,bo to oczywistość.
nr.1 z polskich filmów "Tato"
a na świecie :
1) Kevin sam w domu
2) Rocky
3)Rocky 3
4) Nowa policyjna opowieść
5) Szklana pułapka
1. Władca Pierścieni (wszystkie części, cała trylogia)
2. Gladiator
3. Mroczny rycerz
Zdecydowanie Barbarzyńska nimfomanka w piekle dinozaurów, cała reszta to kino 3 kategorii, albo filmy dla pseudointelektualnych snobów.